Objednané zboží je k odeslání nejčastěji do 2 pracovních dnů od učinění objednávky, nejpozději do 5 dnů. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě, má zjištěnou vadu apod.), budeme Vás o tom neprodleně informovat.
1) ČESKÁ POŠTA
- Platba předem: 129 Kč
- Platba na dobírku: 179 Kč
2) DPD
- Platba předem: 119 Kč
- Platba na dobírku: 149 Kč
3) OSOBNÍ ODBĚR
- Své zboží si můžete vyzvednout v kamenné prodejně:
- VERY BERRY, s. r. o., Machoňova pasáž, třída Míru 60, 530 02 Pardubice
- Zboží Vám zde bude rezervováno po dobu 7 dnů. Objednávku můžete zaplatit hotově i platební kartou.
Objednávka v hodnotě nad 2000 Kč je k Vám doručena ZDARMA.
Své zboží si po převzetí co nejdříve zkontrolujte.
Jak postupovat v případě poškození zboží při přepravě
- Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.
- Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.
- Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
- Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.
Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:
- V případě dopravy Českou poštou:
- Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.
- V případě dopravy DPD:
- Doporučujeme kontaktovat dopravce nejpozději do 2 pracovních dnů na telefonním čísle 841 700 700 i prodejce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.