Obchod VeryBerry využívá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

Objednané zboží je k odeslání nejčastěji do 2 pracovních dnů od učinění objednávky, nejpozději do 5 dnů. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě, má zjištěnou vadu apod.), budeme Vás o tom neprodleně informovat.

1) ČESKÁ POŠTA

  • Platba předem:     129 Kč
  • Platba na dobírku: 179 Kč

2) DPD

  • Platba předem:     119 Kč
  • Platba na dobírku: 149 Kč                       

3) OSOBNÍ ODBĚR

  • Své zboží si můžete vyzvednout v kamenné prodejně:
  • VERY BERRY, s. r. o., Machoňova pasáž, třída Míru 60, 530 02 Pardubice
  • Zboží Vám zde bude rezervováno po dobu 7 dnů. Objednávku můžete zaplatit hotově i platební kartou.

Objednávka v hodnotě nad 2000 Kč je k Vám doručena ZDARMA.

Své zboží si po převzetí co nejdříve zkontrolujte.

Jak postupovat v případě poškození zboží při přepravě

  • Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.
  • Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.
  • Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
  • Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.

Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

  • V případě dopravy Českou poštou:
  • Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

  • V případě dopravy DPD:
  • Doporučujeme kontaktovat dopravce nejpozději do 2 pracovních dnů na telefonním čísle 841 700 700 i prodejce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.